Moja detoxikačná cesta

Miroslav Baláž (52) je meno známe všetkým aktívnym distribútorom Dr. Nona na Slovensku. Pochádza z Bratislavy a poznáte ho zo seminárov ako vždy bezstarostne pôsobiacu polovičku svojej atraktívnej manželky Danky. Spolu s ňou je členom Rady riaditeľov Dr. Nona Slovensko. Od januára 2014 sa môžu pýšiť titulom Rubínového riaditeľa/Ruby Directora.

“Budem k vám úprimný, bol som mäsožrút. Nikdy som nepohrdol chutnou klobáskou, či inou údeninou. Dnes už viem, že to odo mňa bolo naivné, myslieť si, že sa to raz na mojom tele neprejaví. Trpel som viacerými problémami. Boleli ma kĺby, dva prsty na pravej ruke som vôbec nedokázal ohnúť. Lekári to označili za začínajúcu artrózu. Mal som tenisový lakeť, ktorý mi neustále puchol. Na môj ubolený bedrový kĺb nepomáhali ani pravidelné masáže. Nedokázal som kľačať, kolená som mohol ohnúť iba do pravého uhla. Boleli ma členky, mal som ich napuchnuté a naliate. A k tomu všetkému sa mi pridružili nepríjemné svrbivé viditeľné vyrážky. Tri roky som ich potláčal kortikoidnými masťami. Jedno som nechápal. Ako je možné, že to všetko nedokážem odstrániť ani po tak dlhej dobe, aj keď užívam produkty Dr. Nona? Kde robím chybu?

Zlom prišiel v novembri 2011. Vysadil som kortikoidy a spolu s manželkou Dankou sme zmenili spôsob stravovania. Do stravy sme pridali veľa čerstvých ovocných a zeleninových štiav, šalátov a klíčkov. Zo svojho jedálnička som úplne vylúčil kávu, údeniny, sladkosti, alkohol a bielu múku. Mäso som si doprial iba raz do týždňa. Rok sme sa stravovali v makrobiotickej jedálni a teraz si takto varíme doma. Reverzná reakcia môjho organizmu bola okamžitá. Celý stav sa mi prudko a niekoľkonásobne zhoršil. Najviditeľnejšie to bolo na mojich rukách a nohách, odkiaľ mi pol roka nonstop vytekala žltá tekutina. Denne som si namáčal ruky aj nohy v roztoku z *Kvarterta solí. Pravidelne som používal *Obklady z Mŕtveho mora, na ktorých som vždy po odstránení nachádzal vyzrážané žlté kryštáliky kyseliny močovej. Natieral som sa krémami, najmä *Dynamickým hydratačným krémom a *Telovým mliekom Solaris. Vnútorne som užíval predovšetkým kombináciu *Ravseen a *Reumoseen, *Fázu 3, čaj *Gonseen a bunkovú výživu (*Dakseen, *Soupseen, *Chocoseen) na uvoľnenie a rozpustenie usadením v tele. V strave som nepoľavil a bol som trpezlivý…

Po pol roku, v apríli 2012, po dlhých mesiacoch nosenia obväzov, obkladov a bielych rukavičiek sa mokvanie rán zastavilo a rany sa začali postupne hojiť. Časom začali poľavovať aj ostatné problémy. Po roku mi končatiny odpuchli, kĺbové problémy odišli a prestalo ma to všetko bolieť. Dnes si dokážem bez problémov kľaknúť, či ľubovoľne zohnúť nohu v kolene. Život si opäť užívam. Spolu s manželkou chodíme do prírody a venujeme sa trekingu. Moja pokožka je opäť čistá, jemná a hladká.

A prečo to vlastne píšem? Bol by som rád, keby sa tento môj príbeh stal odkazom pre vás všetkých. Je dôležité, aby ste rovnako, ako aj ja, pochopili, že hoci sú výrobky Dr. Nona vynikajúce a výnimočné, pracuje sa im ľahšie, ak dostanú pomoc aj od vás – v podobe kvalitnej stravy a vytvorenia zásaditého prostredia. Pretože pochopte, ak budete do svojho tela neustále hádzať hlúposti, Archeabaktéria nebude mať čas robiť si svoju prácu. Namiesto toho, aby sa pustila do regenerácie vašich zdravotných ťažkostí, spáli kopec energie odkysľovaním bordelu, ktorý do tela hádžete. A ešte niečo – neľakajte sa reverzných reakcií. Sú dobré a prospešné. Len vytrvajte. Výsledok sa dostaví!”

– Miro

Foto: archív Mira Baláža

Magaseen Journal je blogom magazínu MAGASEEN vydávaného webportálom www.zdravyanezavisly.sk (pre viac info kliknite na odkaz).

Pridaj komentár

