Schudla som 34 kíl

Júlia Šoltésová sa narodila na Ukrajine, v mestečku Biela Cerkva, 250 km vzdialeného od nešťastne presláveného Černobyľu. Vtedy to bola ešte Yuliya. V devätnástich si zbalila kufre a odišla za prácou do Čiech. Tam sa zaľúbila a práve láska ju primäla presťahovať sa za mužom na Slovensko. Vzťah jej síce napokon stroskotal, ale Júlii z neho zostala úchvatná malá dcérka Vaneska. A tak svoj druhý domov našla v Sečovciach. Venovala sa sľubne rozbehnutému salónu krásy, až kým…

Produkty doktorky Nony spoznala už v šestnástich, ešte na Ukrajine. Trpela problémami so žalúdkom, záchvatmi a kŕčami, a to až takými, že každý polrok preležala v nemocnici na infúziách. Jedného dňa jej mame známa odporučila vyskúšať *Soli z Mŕtveho mora. V tom čase však stál na Ukrajine jeden sáčok 15 dolárov a Yuliyina rodina si naň musela odkladať 3 mesiace. Celý rok Yuliya popíjala každé ráno nalačno pohár vody s desiatimi zrniečkami soli. Už do pol roka sa jej žalúdku uľavilo a do dnešného dňa sa žiaden z jej predchádzajúcich záchvatov nezopakoval. Dokonca ani vtedy, keď to prehnala s ťažkým jedlom. Tak sa Dr. Nona navždy zapísala do Yuliyinho srdca. Ale vráťme sa k pokračovaniu príbehu.

Píše sa rok 2008, kedy (teraz už) Júlia po dlhých dlhých rokoch objavila logo Dr. Nona na jednej z košických budov. Doslova sa od radosti rozkričala. Videla v tom záchranu pre jej 2,5 ročnú neustále chorľavejúcu dcérku. Skutočný zlom v jej kariére však nastal až v roku 2011, kedy po prvýkrát zavítala na prednášku Slavomíra Sekelského. Ako sama hovorí, až vtedy jej to všetko začalo do seba zapadať ako mozaika. Fakt, že jeho prednáška nebola len o produktoch, ale aj o strave a odporúčaniach ako si ju zmeniť, o spôsoboch ako ňou pomáhať klientom pri regenerácii produktami, rozhodol. Júlia chcela so spoločnosťou Dr. Nona spolupracovať! Zaregistrovala sa a jej štart bol od prvej chvíle raketový. Svedčí o tom aj ocenenie v roku 2011 za druhé miesto v kategórii Rýchly štart distribútora. Dnes sa môže pýšiť titulom Stabilného Group Directora a už celkom presne vie, kam kráča…

“V mojom prípade nešlo o diétu, u mňa šlo o zmenu životného štýlu. pochopila som, prečo sa chcem stravovať tak, ako sa stravujem a fungovalo to!”

“Vždy som svoju nadváhu pokladala za problém štítnej žľazy. Až som sa raz dočítala, že moje kilá sú iba psychickým obalom. Prostým dôsledkom toho, ako sa moje krehké a citlivé vnútro chráni pred svetom a zo strachu obaľuje. Prinútilo ma to prehodnotiť svoj postoj k sebe samej. A tak bol pre mňa rok 2011 prelomový – namiesto úteku som problémom začala čeliť, navštevovala som prednášky Dr. Nona o zdraví, čítala som literatúru osob-ného rozvoja, vzdelávala sa. A veci do seba začali zapadať…

Od základov som si zmenila jedálniček. Každý deň začínam vypitím 1,5 litra čistej vlažnej vody s citrónom. Následne si dám liter čerstvej ovocnej alebo zeleninovej šťavy. To všetko stíham ešte než na deviatu prídem do práce. Počas prvých mesiacov som sem-tam s kolegami zašla na obed. Časom sa mi však zmenili chute a reštauračné vône a jedlá mi začali smrdieť, prestalo mi tiež chutiť mäso. A tak som si do práce začala nosiť ovocie, čo robím dodnes. Ale nehladujem. Pojedám šaláty, smoothie nápoje, uprednostňujem vegetariánsku stravu, občas si dám rybu. Základom je pre jedlo sa nestresovať! Ak mám chuť na veterník, tak si ho jednoducho dám.

Samozrejme, že som od začiatku do svojej detoxikácie zapojila aj produkty Dr. Nona. Okrem produktov dennej spotreby, ktoré používam bežne (ako *Šampón, *HaloGel, *Dynamický hydratačný krém a ďalšie) som sa upriamila na cielené rozpúšťanie a vyčistenie tenkého a hrubého čreva. Vnútorne užívam *Fázu 3 na štítnu žľazu a hormonálnu rovnováhu.*Ravseen a *Reumoseen na rozpú-šťanie usadenín. Po prvých dvoch mesiacoch som Reumoseen nahradila jedným balením *Cleanseenu na jemné dočistenie vylučovacieho traktu. Denne popíjam 1 liter čaju *Gonseen. Po čase som si na obed nasadila *Okseen.

Vtedy sa so mnou začali diať zázraky aj po gynekologickej stránke. Cysty, ktoré som pred tým mala, mi samé praskali a vylučovali sa z tela každým cyklom. Vďaka vyššie spomenutej *Fáze 3 sa mi upravila aj moja menštruácia, ktorá dnes funguje ako hodinky. Dvakrát týždenne si pripravujem zásadité kúpele (2 PL *Kvarteta soli a 3 PL sódy bikarbóny na pol vane), v ktorých trávim hodinu až dve. Na regeneráciu pokožky po úbytku hmotnosti používam *Bahenný zábal. Na lymfatické uzliny si nanášam *Deodorant a po kúpeli si celé telo natieram striedavo *Telovým mliekom a *Telovým mliekom Solaris. Od apríla 2012 až do dnes som schudla 34 kíl!

Priemerne sa mi darí zhodiť tri kilá mesačne, čo je pre organizmus akurát tak optimálne. Z konfekčnej veľkosti 50 som zišla o päť konfekcií dole, na 40. Cítim sa skvelo a mám kopec energie. Niekedy sa až sama čudujem, akú mám kondičku. A to najlepšie – teším sa obdivným pohľadom mužov aj žien! Držím vám všetkým palce a prajem veľa chuti do života. Pretože ak bude chuť, bude aj snaha pustiť sa do zmeny. A Nona nám naozaj mení život!”

– Júlia

Magaseen Journal je blogom magazínu MAGASEEN vydávaného webportálom www.zdravyanezavisly.sk (pre viac info kliknite na odkaz).

Model: Júlia Šoltésová

Foto: Katharina Kosturska | http://www.katharinafoto.sk

Rozhovor bol publikovaný v Magaseene 01-2014. Autorizovaný članok.

Pridaj komentár

